quinta-feira, 25 de março de 2010

Hoxe visitáronnos ó centro uns regueifeiros (Luís O'Caruncho e Pinto de Herbón), e entre TDT, metrosexuales, pircings, zapatos de calaveras... pois tamén improvisamos nós algunha regueifa. Aquí deixo as dúas que fixemos entre todos.

1.

Eu saín de borracheira
e tomei unha botella
acabei tan borrachiño
ía como unha centella

Ía como unha centella
non sabía o que facía
despois da xerra de viño
tomei unha de auga fría

Tomei unha de auga fría
carallo que mal sentaba
casi morro de hipotermia
fun dereitiño para a cama

Fun dereitiño para a cama
desperteime con resaca
aínda me doe a cabeza
miña nai doume coa estaca

2.

Ía andando polo castro
tropecei cunha pataca
eu non sei nin como fixen
baleirouseme a petaca

Baleirouseme a petaca
costárame vinte euros
ireillos pedir á xunta
que non gaste no decreto

Que non gaste no decreto
que a min gústame o galego
se non teñen que facer
que vaian sachar os grelos

Que vaian sachar os grelos
que mañá fago un caldiño
teño que matalo porco
para facer uns chouriciños


Alba Rendo

1 comentário: